امروز قصد دارم نرم افزاری رو به شما دوستان معرفی کنم که بسیاری از بازیهایی که شما هر روزه به تنهایی اوونها رو در خونه یا GameNetانجام میدید با یک سرعت اینترنت مناسب با دیگر دوستانتون در جای جای دنیا بازی کنید .
نرم افزار مربوطه Game Ranger نام دارد .
شما با این نرم افزار بیش از 600 بازی را میتوانید آنلاین انجام دهید .
لیست بازی هایی که میتوانید آنلاین انجام دهید از اینجا مشاهده کنید .از بازیهای معروف میتوانم به Call of Duty و Fifa …نام ببرم.
1-در مرحله اول نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.(حجم 42 کیلوبایت ) و آن را نصب کنید.
2-در مرحله بعدی داخل این نرم افزار یک حساب کاربری ایجاد کنید (رایگان) ساختن یک حساب کاربری نیاز به ایمیل شما دارد که نامه تایید به آن ارسال می شود.
3-سپس بعد از ساختن حساب کاربری وارد ایمیل خود شوید و حساب کاربریGameRangerتان را تایید کنید.
در مرحله پایانی برای آنلاین بازی کردن برنامه GameRanger را اجرا کنید از زبانه های بالای برنامه Windows و سپس Main را انتخاب کنید.ابا لیستی از سرورهاکه شامل انواع بازیهای مواجه می شوید این سرور ها توسط افراد مختلفی ایجاد شده اند , اکنون 2 حالت پیش می آید:

* برای ساختن سرور گزینه Host را انتخاب کنید (سمت راست) پنجره Host Game باز می شود , تنظیمات خود را اعمال کنید و سپس OK کنید. اتاق شما ایجاد می شود منتظر بمانید تا شخصی وارد اتاقتان شود و سپس کلید Starts را بزنید تا بازی آنلاین شما شروع شود.(خود GameRanger بازی را اجرا و همه تنظیمات آنلاین بازی را انجام می دهد)

* برای ملحق شدن به یک سرور در پنجره ای که لیست سرورها را مشاهده کردید بر روی هرکدام که مایلید کلیک کنید و از سمت راست کلید Join را بزنید تا وارد اتاق شخص سازنده سرور شوید و منتظر بمانید تا آن شخص بازی را شروع کند.

*تنظیمات گرافیک بازی را مینیمم مقدار قرار دهید.

پستهاي مشابه :

۲ دیدگاه به “بازی کردن آنلاین بسیاری از بازیها بدون نیاز به نسخه اوریجینال (اصلی)”

ارسال دیدگاه

موضوعات:
وبلاگی برای تمام فصول:

به پاس حفظ حرمت انسانی و احترام به حقوق یکدیگر لطفا مطالب وبلاگ را تنها با نام و لینک دسترسی به "وبلاگی برای تمام فصول" ذکر نمایید.
با تشکر-حسام حاتمی

درددل:
  • در دلم زخمی است نه به عمق يک چاه يا بيکرانگی آه به انداز هی لانه ی پرنده ی کوچکی است که به آن سوی سادگی پريد شعر روی جلد: از سروده های زندان

    - #
  • بگذار عشق خاصیت تو باشد
    نه رابطه خاص تو با کسی......

    - #
  • آنکه نتواند به نیکی پاس هر مخلوق داد .......... از چه کرد این آفرینش را مگر مجبور بود ؟!

    - #
  • دین همچون شراب است. آن چنان را آن چنان تر می کند. حیوان ها را حیوان تر و انسان ها را انسان ت

    - #
  • بچه که بودم همیشه فکر می کردم چقدر بزرگن این آدما...و ترسیدم!

    اما بزرگتر که شدم٬ دیدم چقدر کوچیکن...و ترسیدم!

    - #
جستجو :
گفتگو با من:
وضع آپتایم سرور من:
تضمین تراکنشهای مالی توسط: