امروز بعد از مدتها وبلاگ رو آپدیت میکنم که شما رو با یه نوع و شیوه جدید کلاهبرداری های تحت وب آشنا کنم ! فروشگاههای مجازی که خدمات  چاپ بر روی تیشرت و… انجام میدهند .

یکی از این فروشگاهها که picuu.ir  نام داره اقدام به ارائه خدمات چاپ تیشرت و … میکنه .

نویسنده (یعنی خودم !!) اقدام به خرید یک تیشرت(بمبلغ 20.000 تومان با هزینه پست ) با طرح اختصاصی خودم کردم که متاسفانه بعد از دریافت با کیفیت فوق العاده ضعیف تی شرت مواجه شدم که حتی لباسهای زیر من هم کیفیتی بالاتر از این تیشرت داشت !

وبعد از تنها 1 بار شستن در ماشین لباسشویی کلاً چیزی به اسم یقه !! از اون باقی نموند !

وبعد از اعتراض در مورد کیفیت و … در فیسبوک ،  ایشون جواب دادن که ما گفتیم که جنس تیشرت نخ بسیار کمی داره ( اصلاً نخ نداشت !!) برای کیفیت چاپ !! و شما بد شستشو کردید تیشرت رو ! و بعد از مدتی کلاً نظر از روی صفحه فیسبوک این فروشنده محو شد که خود گویای همه چیز هست !

به هرحال فریب فروشنده های تحت وب رو به هیچ عنوان نخورید . چون هنوز این نوع فروش در کشور ما جا نیوفتاده و عده ای سود جو با رنگ و لعاب و تبلیغات و سایت های کاربر فریب اقدام به ارائه اجناس بدون کیفیت به مشتریان خود میکنند .

 

پستهاي مشابه :

۲ دیدگاه به “دروغی به نام PICUU”

  • فرهاد:

    سلام
    پیک یویو یه دزد کلاهبرداره…
    نه تنها کیفیت چاپشون افتضاحه، یه بخشی داره چاپ رایگان که دروغه محضه…
    قسمت خنده دار این سایت شعار “درآمدزایی” شه.. من با قرار دادن بنر تبلیغشون تو سایتم، نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان اعتبار اومد تو حسابم، بیشتر از ۵۰ بار زنگ زدم هر روز پیچوندن.. گفتن فردا می ریزیم.. هفته بعد میریزیم… هیچ خبری نشد.. زنگ زدیم گفتن آقای فلانی نیست.. (آقای گلاب گیر)… گفتن زنگ میزنن، نزدن، باز زنگ زدم، با طلبکاری گفتن چرا زنگ زدی؟ خودمون زنگ میزنیم.. دیگه زنگ نزدن.. تا باز زنگ زدم آقایی به نام نوح پیشه طلبکارانه گوشی رو قطع کرد.. بعدش هر چی زنگ زدم گوشی رو بر می داشتن قطع می کردن..
    خدا لعنتشون کنه picuu پیک یویو و فروشگاه البسکو که فهمیدم با پیک یویو دستشون تو یه کاسه س…حروم خوارا…

  • محسن:

    پیک یویو دزده به تمام معناست
    منم کلی آدم معرفی کردم که ازشون خرید کردن
    تو سایتش نوشته “پول دربیارید از معرفی دیگران” که به من هیچ پولی ندادن. دزدن. ریسشونم آقایی به اسم گلاب گیره که سایت البسکو و کلیک یاب متقلب هم برا ایناس

ارسال دیدگاه

موضوعات:
وبلاگی برای تمام فصول:

به پاس حفظ حرمت انسانی و احترام به حقوق یکدیگر لطفا مطالب وبلاگ را تنها با نام و لینک دسترسی به "وبلاگی برای تمام فصول" ذکر نمایید.
با تشکر-حسام حاتمی

درددل:
  • در دلم زخمی است نه به عمق يک چاه يا بيکرانگی آه به انداز هی لانه ی پرنده ی کوچکی است که به آن سوی سادگی پريد شعر روی جلد: از سروده های زندان

    - #
  • بگذار عشق خاصیت تو باشد
    نه رابطه خاص تو با کسی......

    - #
  • آنکه نتواند به نیکی پاس هر مخلوق داد .......... از چه کرد این آفرینش را مگر مجبور بود ؟!

    - #
  • دین همچون شراب است. آن چنان را آن چنان تر می کند. حیوان ها را حیوان تر و انسان ها را انسان ت

    - #
  • بچه که بودم همیشه فکر می کردم چقدر بزرگن این آدما...و ترسیدم!

    اما بزرگتر که شدم٬ دیدم چقدر کوچیکن...و ترسیدم!

    - #
جستجو :
گفتگو با من:
وضع آپتایم سرور من:
تضمین تراکنشهای مالی توسط: