دوستاني كه با پروژه هاي بازمتن كار كرده اند احتمالا  متوجه تحريم آي پي هاي ايراني شده اند!
اگر یک برنامه نویس و توسعه دهنده نرم افزارهای متن باز باشید به طور حتما با SourceForge آشنا هستید. پایگاهی که میزبان هزاران برنامه نوشته شده‌است که همگی در زمره برنامه های متن باز و آزاد هستند. حال تصور کنید که پایگاهی که سردمدار آزادی اطلاعات است درهای خود را بر روی کشورهایی که در تحریم ایالات متحده امریکا هستند(ایران, کره شمالی, سوریه, سودان و کوبا) میبندد.

Users residing in countries on the United States Office of Foreign Assets Control sanction list, including Cuba, Iran, North Korea, Sudan and Syria, may not post Content to, or access Content available through, SourceForge.net.

  • نحوه دانلود با وجود تحریم ها

شاید ندونید ولی سایت SourceForge یک نسخه ژاپنی مخصوص هم دارد. این نسخه دقیقا کپی تمامی پروژه ها رو در خودش داره و این یعنی این که پروژه مورد نظر شما هم در اون موجود هست. خوشبختانه این سایت یه نسخه انگلیسی هم داره و به همین خاطر میتونید با خیال راحت پروزه مورد نظرتون رو از اونجا پیدا و دانلود رو انجام بدید.

تنها کاری که لازمه رفتن به این آدرس و جستجو برای پروژه مورد نظرتون هست. برای مثال پروژه ++Notepad در این آدرس قرار داره و صفحه دانلودش اینجا هست.

فقط ميتونم همين رو بگم كه ما قرباني هستيم و سرمون داره براي جرمي كه مرتكب نشديم بالاي دار ميره . . .

پستهاي مشابه :

ارسال دیدگاه

موضوعات:
وبلاگی برای تمام فصول:

به پاس حفظ حرمت انسانی و احترام به حقوق یکدیگر لطفا مطالب وبلاگ را تنها با نام و لینک دسترسی به "وبلاگی برای تمام فصول" ذکر نمایید.
با تشکر-حسام حاتمی

درددل:
  • در دلم زخمی است نه به عمق يک چاه يا بيکرانگی آه به انداز هی لانه ی پرنده ی کوچکی است که به آن سوی سادگی پريد شعر روی جلد: از سروده های زندان

    - #
  • بگذار عشق خاصیت تو باشد
    نه رابطه خاص تو با کسی......

    - #
  • آنکه نتواند به نیکی پاس هر مخلوق داد .......... از چه کرد این آفرینش را مگر مجبور بود ؟!

    - #
  • دین همچون شراب است. آن چنان را آن چنان تر می کند. حیوان ها را حیوان تر و انسان ها را انسان ت

    - #
  • بچه که بودم همیشه فکر می کردم چقدر بزرگن این آدما...و ترسیدم!

    اما بزرگتر که شدم٬ دیدم چقدر کوچیکن...و ترسیدم!

    - #
جستجو :
گفتگو با من:
وضع آپتایم سرور من:
تضمین تراکنشهای مالی توسط: